poniedziałek, 8 czerwca 2015

Surówka z kapusty

Zapraszam Was na mojego bloga "Kasia gotuje i piecze". Prowadzę już bloga takiego o wszystkim, więc postanowiłam jedną część - tą o gotowaniu i pieczeniu - oddzielić.Mąż mój powiedział, że zwariowałam pisząc nowego bloga, no cóż taka ze mnie wariatka.
Mój pierwszy wpis będzie dotyczył bardzo smacznej i szybkiej surówki z kapusty. Mamy wiosnę i wiele świeżych warzyw i owoców, ja polecam wam surówkę, którą poleciła mi Paulina.

Składniki:
1 główka świeżej kapusty - średnia
1 łyżka cukru
1 cebula
1 słoiczek mały majonezu - Pomorski jest najlepszy
sól, pieprz do smaku

Kapustę poszatkować i włożyć do miski, cebulę pokroić w drobną kostkę - dodać do kapusty. Składniki posolić, popieprzyć i dodać cukier. Razem wymieszać i odstawić na 30 minut. Następnie dodać słoik majonezu i dobrze wymieszać. Wstawić do lodówki, podawać schłodzoną.
Rewelacyjnie smakuje do domowej roboty hamburgerów, do grilowanego mięsa, jako dodatek do obiadów i oczywiście sama.
Pierwszy raz jadłam w sobotę, a dzisiaj musiałam zrobić znowu.


Smacznego.

2 komentarze: