niedziela, 12 lipca 2015

Chleb z serem

Uwielbiam nowości kulinarne, a szczególnie te, przy których nie ma dużo pracy. W sobotę moja młodsza córka obchodziła swoje 6-te urodziny. Aby gości nie zanudzić ciągle tymi samymi ciastami i potrawami postanowiłam zaskoczyć ich czymś specjalnym.
Musze przyznać, że to co wjechało na stół zrobiło wrażenie - chleb zapiekany z serem, czosnkiem i koperkiem.





Składniki
1 chleb
15-20 dkg sera żółtego
1/4 kostki masła
2-3 ząbki czosnku
koperek

Chleb nacinamy pionowo i poziom - nacinany do samego spodu (spód musi zostać cały). 
W rowki wkładamy kawałki sera - im więcej tym lepiej. Czosnek siekamy i dodajemy do rozpuszczonego masła. Następnie chlebek polewamy masłem i dekorujemy koperkiem lub innym "zielskiem" - co kto lubi. Chleb kładziemy na papier do pieczenia i zapiekamy w piekarniku w 180 stopniach od 35-55 minut. Ser musi się dobrze rozpuścić, a chleb musi być gorący w środku. 
Smacznego.

4 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie.
    Robiłam już taki chlebek kilka razy i zawsze rodzince smakował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu bardzo przypadł mi do gustu ten chlebek,chyba się skuszę i zrobię,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne:) a chlebek z mąką wygląda apetycznie. Przyznam, że mocno mnie zaciekawił:) chyba muszę wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś innego.Skuszę się żeby zrobić coś takiego bo apetycznie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń